1. Is het toestel plug and play?

Yes, het is plug and PAY! Enkel jouw device nog aanzetten en je kan er mee aan de slag! We raden wel zeker aan dat u bij ontvangst van uw terminal eerst een test transactie doorvoert van 1 cent.
Wij doen dit uiteraard ook steeds voor verzending van jouw cashless betaalsysteem, maar eens meer controleren kan nooit kwaad, toch? Zo kan jij jouw eerste cashless klant moeiteloos laten betalen.

2. Is mijn betaalterminal verzekerd?

Of jouw betaalterminal is verzekerd kunnen wij jou jammer genoeg niet met zekerheid zeggen. Dit is namelijk afhankelijk van de verzekeringsmaatschappij waar u bent bij aangesloten. Om de concrete voorwaarden en mogelijkheden te kennen, raden we jou aan contact op te nemen met jouw persoonlijke verzekeraar.

3. Wat is de levertermijn van mijn bestelling?

We leven jammer genoeg in turbulente tijden waarbij stockbreuken meer en meer norm dan toeval worden. We pogen echter steeds om jouw bestelling binnen de 24h te verzenden.
Heeft u een betaalterminal besteld? Hiervoor wachten we eerst op de aansluiting voor acquiring. Afhankelijk van hoe snel de documentatie wordt aangeleverd bedraagt de doorlooptijd hiervan ongeveer 3 tot  5 werkdagen.

4. Hoe gaat de levering van mijn bestelling in zijn werk?

Jouw bestelling wordt verzonden via BPOST, het postbedrijf van België. Wanneer jouw pakket wordt verzonden zal je een mail mogen ontvangen waarin je een trackingcode kan terugvinden. Met deze code kan je jouw pakket opvolgen en de leverdatum controleren.

5. Welke documentatie dien ik aan te leveren?

Om een persoonlijk aansluiting bij de kaartmaatschappij te bekomen moeten er enkele documenten worden doorgestuurd.

– Kopie van de identiteitskaart van de bestuurders (recto/verso)
– Bankattest
– UBO-register

 


Terug naar overzicht