Klantendisplay in jouw sportclub?
Adviseren met het klantendisplay
Het klantendisplay is een scherm dat voor je klanten zichtbaar is wanneer ze bij de kassa staan. Naast het feit dat je alle aangekochte items op het display toont, kun je het scherm ook gebruiken voor een heleboel handige opties. Zo kun je jouw klanten adviseren of informeren, maar je kunt er ook je verkoopcijfers mee verhogen.
Ontdek onze betaaloplossingen voor jouw sportclub
Extra verkopen dankzij het klantendisplay
Gebruik het klantendisplay om snel en opvallend aan te tonen welke items of producten je verder nog wil aanraden aan je klanten. Het scherm kan gepersonaliseerd worden en je bepaalt alle instellingen aan de hand van je eigen voorkeur. Dat zorgt ervoor dat het display erg geschikt is voor bijverkoop en last-minute aankopen aan de kassa.
Komt je klant aan de kassa met een paar schoenen? Toon voor elk paar schoenen dat je verkoopt een heldere vraag voor bijverkoop: Heb je aan het onderhoud van je schoenen gedacht.
Promotie en reclame
Sportverenigingen en andere ondernemers ondervinden vaak voordeel aan het klantendisplay wanneer ze een reclameboodschap of promotie van één van hun sponsors kunnen tonen. Zo kun je een vaste boodschap laten zien, maar je kunt ook een dynamische boodschap instellen die zichtbaar is wanneer de display niet gebruikt wordt.
Klantendisplay gebruiken voor QR betalingen
Maak je gebruik van een QR code om je klanten met hun smartphone te laten betalen? Het klantendisplay is een mooie en professionele manier om je QR zichtbaar te maken op het ogenblik dat je klant de bestelling wil afronden. Betalingen met QR code worden steeds populairder en in tijden van social distancing is het een goede manier om je contactmomenten te minimaliseren.
Bekijk ook zeker onze contactloze bestelmodules zoals 12Waiter, 12Order en 12Book.
Jouw klantendisplay online bestellen
Ben jij ook overtuigd van de vele voordelen van het klantendisplay? Bestel het handige scherm vandaag voor 15u om het toestel de volgende dag thuis te ontvangen.
Heb je vragen over onze toestellen of over verschillende betaaloplossingen? Wij zijn steeds beschikbaar voor advies en helpen je dan ook graag verder met je vragen! Neem contact op via onderstaand contactormulier.
"Het betaalsysteem van Easy Payment Sports is flexibel in te richten en gebruiksvriendelijk. Al onze medewerkers, jong en oud, kunnen er goed mee overweg. Daarnaast hoeven wij als vereniging minder cash te beheren en hebben we beter zicht op de verschillende geldstromen."
"In tijde van corona willen wij zoveel mogelijk cash betalingen vermijden. Ons nieuw kassasysteem is zeer gebruiksvriendelijk. Een betaling afronden via Bancontact verloopt nu ook een stuk vlotter met minder wachtrijen als gevolg. Je verkoopt gewoon meer met een kassasysteem op maat."
"We gingen ruim een jaar geleden in zee met Twelve en zijn bijzonder tevreden over het systeem dat bijzonder flexibel is en waarmee al onze leden die regelmatig achter de toog staan gemakkelijk kunnen werken, een zaligheid. Ook de soepelheid van de mensen van Twelve is opvallend. Zij zochten met ons mee naar een oplossing om in deze barre coronatijden met een bestelapp te kunnen werken. Een absolute aanrader, met dank aan de mensen van Twelve!"
“Dankzij het nieuw kassasysteem van Twelve hebben we stapsgewijs de "cash" transacties laten uitdoven. Nu kan je in onze club nog steeds met Bancontact betalen maar ook met je clubkaart, wat een gebruiksgemak voor de leden! Achter de schermen kunnen we alle transacties monitoren en zo ons baromzet optimaliseren. Een aanwinst voor onze club!”
“Wij zijn uitermate tevreden over het kassa-systeem van Twelve omdat het zeer gebruiksvriendelijk is. Je kan perfect 'potten' maken en hier tussentijds betalingen afhalen en toevoegen. Met de verschillende tabs kan je gemakkelijk koude dranken, warme dranken en eten apart op het scherm krijgen zodat het overzicht duidelijk blijft. Onze boekhouder is ook uiterst tevreden omdat hij allen tijde een zeer duidelijk overzicht kan opvragen met alle verschillende BTW-tarieven, eigen verbruiken en verkopen. Foutjes zijn volledig uit den boze!”
"Uiteraard gebeurt die met veel vrijwilligers en leden van onze vereniging welke via een beurtrol zich maandelijks engageren om gemaakte afspraken te respecteren. Uit ervaring hebben we geleerd dat vooral de dagelijkse kasafrekeningen bij afsluiten moeten “kloppen”. Dankzij de samenwerking met “Twelve” welke zes jaar geleden werd opgestart zijn we erin geslaagd om dagelijks een duidelijk overzicht te krijgen van de ontvangsten en werd ook het stockbeheer vergemakkelijkt."
"Met vele vrijwilligers die een toog shift op zich nemen is het belangrijk om een intuïtief kassasysteem te voorzien. Na marktonderzoek zijn we bij Twelve terecht gekomen en na 2 jaar nog geen moment spijt van gehad. Vrijwilligers werken vlot met de kassa, betalingen kunnen via cash, bancontact en club card (met korting voor de leden). Voorraad en omzet kunnen op afstand mee opgevolgd worden wat een hele optimalisatie betekend voor onze werking."