Betaald worden in een handomdraai

Ook in crisistijden doen horecazaken er alles aan om te overleven.  Het is duidelijk dat de horeca hard getroffen wordt door de maatregelen in de strijd tegen COVID-19. Veel ondernemers weigeren bij de pakken neer te zitten en passen zich razendsnel aan de nieuwe omstandigheden aan. Easy Payment services is klaar om haar klanten te ondersteunen in hun nieuwe initiatieven.

Van restaurant naar take away

Het advies is duidelijk: alle horecazaken moeten gesloten blijven. Dat is slecht nieuws en toch zien verschillende horecaondernemers ook hier opportuniteiten in het accepteren van online betalingen. Verschillende restaurants schakelden over naar een take-out formule of leveren maaltijden bij klanten thuis. Anderen vormden hun zaak om tot een drive-through om toch een antwoord te blijven geven aan de vraag naar bereide maaltijden.

Klanten snel en veilig laten betalen

Nieuwe omstandigheden vergen nieuwe betalingsmogelijkheden. Dat contactloos betalen de nieuwe standaard wordt, is nu al duidelijk. Voor alle innoverende ondernemers brengt Easy Payment Services daar bovenop moderne betaaloplossingen op maat.

Om fysieke contacten zo veel mogelijk vermijden laat je klanten beter vooraf betalen. Met onze hulp maak jij eenvoudig dynamische betaalverzoeken. Klanten ontvangen snel een verzoek tot betalen via Whatsapp, SMS of e-mail. De betaling gebeurt via onze veilige online betaalomgeving. Daarnaast kan je het betaalverzoek als QR-code verzenden. Deze QR-code gebruik je zowel online via jouw website, als offline via de bon of factuur.

Hoe werkt het precies?

Je genereert een link en kiest zelf op welke manier je deze naar de klant stuurt. Jouw klant ziet alle door jou aangeboden betaalopties en maakt zijn keuze. De betaling verloopt vlot via desktop, laptop of mobiele telefoon. Zodra klanten vaststellen hoe vlot betalen gaat, lopen de bestelling binnen.

De voordelen zijn duidelijk. Je stelt jouw betalingsverzoeken op in jouw eigen huisstijl wat de herkenbaarheid vergroot. De grote variëteit aan betalingsmogelijkheden vergroot de conversie. Wanneer de crisis achter de rug is blijft online betalingen ontvangen jouw omzet verhogen.  En je ontvangt betalingen tot wel 50% sneller. Bovendien zijn digitale betaalverzoeken zeer geschikt als effectieve betalingsherinnering.

Digitale betaalverzoeken? Het nieuwe normaal!

We moeten allemaal wennen aan de nieuwe omstandigheden. Sommige dingen zullen mogelijks nooit meer hetzelfde zijn. Wij zijn er alvast van overtuigt dat digitale betaalverzoeken het nieuw normaal zullen worden op vlak van betalingen. Het is sneller, veiliger en ja het is ook properder. Via ons klantenportaal hou je tevens de vinger aan de pols van jouw zaak.

 

Knaagt het om weer aan de slag te gaan? Wil jij meer informatie of direct gebruik gaan maken van digitale betaalverzoeken? Neem met ons contact op via mail of telefoon via 09 394 13 94 en één van onze specialisten helpt je graag verder.