Ontdek ons klantenportaal

Voor een ondernemer is het van belang altijd de meest recente info ter beschikking te hebben. Moderne toepassingen stellen jou in staat om snel in te spelen op trends. Je reageert gepast op schommelende resultaten en haalt het maximum uit jouw zaak. Met ons klantenportaal heb jij alle transactiegegevens ten alle tijden binnen handbereik.

Blijf altijd up-to-date

Om jou nog beter van dienst te zijn ontwikkelden we het klantenportaal. Een topservice heeft een hoge prioriteit. Wij willen jou voorzien van de meest recente transactiegegevens zodat je kort op de bal kan spelen. Jou in staat stellen de nodige gegevens te raadplegen voorkomt onnodige e-mails en tijdverlies. Via ons klantenportaal haal je alle nodige informatie gewoon zelf op. De gegevens die je oproept zijn in realtime. Jouw informatie is altijd up-to-date.

Wie inlogt krijgt een overzicht van de ontvangen betalingen. Je kiest om te filteren per vestiging of per terminal en je kan periodes instellen. Zo wordt het mogelijk bij te houden waar en wanneer je het best verkoopt. Deze informatie is goud waard wanneer je jouw verkoopstrategie gaat finetunen.

Liever alles in Excel? Met een klik op de knop download je al de gewenste gegevens in een Excel-bestand.

Proactieve benadering

Easy Payment Services doet er alles aan opdat jij de focus op jouw business kan behouden. Daarom is het ook mogelijk het portaal zo in te stellen om periodiek een overzicht te ontvangen via mail. Je ontvangt dan alle nodige cijfers in een Excel-bestand in jouw mailbox. Zo help jij jezelf om een oogje op de resultaten te houden. Jij kiest of je het overzicht per maand, per week of per dag wil ontvangen.

Wij focussen op innovatie om onze klanten de best mogelijke ervaring aan te bieden. Een overzichtelijk en gebruiksvriendelijk klantenportaal maakt daar deel van uit. Voor onder andere onze Horecaklanten introduceerden we bijvoorbeeld de verschoven boekingsperiode. Wanneer jouw kassa pas na middernacht sluit, is het handig als jouw boekingsperiode volgt. Wil jij de dag laten doorlopen tot in de vroege uurtjes? In ons klantenportaal kies je gewoon zelf op welk moment de dag voor jou eindigt.

Verschoven boekingsperiode

De binnenkomende transacties kennen geen geheimen meer voor onze klanten. Als klant speel je op die manier snel in op onverwachte wijzigingen.

Partner van elke ondernemer

De toegang tot ons klantenportaal is standaard voor al onze klanten. Bij Easy Payment Services zal je geen verborgen kosten terugvinden. Het maakt niet uit welke betaalterminal of hoeveel je er gebruikt, de toegang tot het klantenportaal is verzekerd. Ook de rapportages voor jouw webshop waren nooit eenvoudiger.

Als ondernemer is het belangrijk om de vinger aan de pols te houden van jouw onderneming. Het is ons doel om jou hierin te ondersteunen. Download alvast onze handleiding klantenportaal. Loopt er toch iets mis of is er iets onduidelijk? Ons team zit alvast klaar om jou verder te helpen!