Eenvoudig online bestellen en afhalen voor jouw zaak?
Jouw eigen webshop binnen de 24uur
Met 12Waiter start je eenvoudig en snel met je eigen bestelsite. Je gasten plaatsen via hun smartphone, tablet of computer hun bestelling, die ze vervolgens afhalen of laten bezorgen. Jouw inkomende bestellingen kan je dan online volgen, via een bonnenprinter of jouw kassasysteem. Naast de verkoop van producten is het ook mogelijk om reservaties te ontvangen.
De voordelen van 12Waiter:
- Eenvoudig online bestellen en verkopen
- Eenvoudig in te richten via de backoffice
- Overzichtelijke rapportage en inzicht in piekmomenten
- Snel up and running
Contacteer ons
Nieuw: QR-scannen op tafel
Dankzij onze nieuwste ontwikkeling kan jij volledig coronaproof aan de slag. De gast scant een QR-code op de tafel waarna ze automatisch worden doorgestuurd naar de bestelpagina van jouw locatie. Zo bestelt de gast eenvoudig zelf aan tafel en ontvang jij een melding om de bestelling in orde te maken. Wanneer de bestelling gereed is haalt je gast de bestelling zelf af of serveer jij dit aan tafel. Ook de betaling gaat eenvoudig via de QR-code en de bestelsite, zo hoef je niet met contant geld in de weer.
Interesse in QR-scannen?
Vraag meer informatie aan
QR code scannen aan tafel
Via een QR code die je gasten op het menu of op de tafel kunnen inscannen, kunnen ze sneller een bestelling plaatsen dan dat jouw obers hen aan tafel kunnen bedienen. Plaats je persoonlijke QR code op een zichtbare plaats op je menu of implementeer de code vlakbij de tafels. Je gasten scannen de code in en kunnen zo makkelijk en snel hun bestelling doorgeven aan de keuken. De bestellingen komen onmiddellijk binnen via de bestelmodule in jouw keuken.
Onze beste betaaloplossingen voor jouw zaak
Download onze brochure
Veelzijdige bestelmodule met vele mogelijkheden
Niet alleen in de horeca is 12Waiter een verademing. Je kunt de module namelijk ook gebruiken voor de verkoop van fysieke producten in je winkel of voor online verkoop in je webshop. Het systeem werkt dan op dezelfde manier en je kunt de module helemaal personaliseren naar je eigen huisstijl en aanbod.
12Waiter is erg interessant voor sportclubs, organisatoren van evenementen en andere ondernemingen waar je klanten bestellingen laat plaatsen.
Wat kan je doen met 12Waiter?
12Waiter is een gebruiksvriendelijke en vlotte toepassing voor het bestellen van producten, diensten en maaltijden. Je klanten geven de bestelling door via hun smartphone. Nadat ze de bijbehorende QR code gescand hebben, krijgen ze een overzicht van de beschikbare producten of schotels. Ze vinken simpelweg de dingen aan die ze willen bestellen en geven de bestelling rechtstreeks door naar de back-end module waar jij toegang tot hebt. Je ziet de bestellingen dus snel binnenkomen. Zo zorg je ervoor dat je klanten minder lang moeten wachten om hun bestelling te plaatsen.
Hoe werkt 12Waiter?
12Waiter is een simpele en rechtlijnige bestelmodule. Bij de ingebruikname van het systeem moet je als ondernemer de basisinstellingen invoeren voordat je van start kunt gaan. Zo geef je jouw kleurenschema en logo in. Daarna voeg je de producten en hun prijzen in. Deze producten kunnen variëren van maaltijden tot fysieke producten in je winkel of digitale online producten en services. Nadat je de basisinstellingen hebt ingevoerd, kun je beginnen met het opnemen van bestellingen.
Je klanten scannen de QR code ter plaatse in, maar je kunt die code ook via je website of Facebook pagina doorgeven. Daarna belanden je klanten in jouw gepersonaliseerde digitale platform waar ze jouw aanbod kunnen bekijken en hun keuze kunnen maken. Wanneer ze op ‘bestellen’ klikken, wordt de bestelling naar jou doorgestuurd, zodat je kunt starten met de bereiding. Je brengt de bestelling zelf naar hun specifieke tafel of je laat de bestellingen afhalen. Alle opties en instellingen zijn helemaal aanpasbaar naar de noden en behoeften die jij als ondernemer hebt!
De voordelen van digitaal bestellen en afhalen
De digitale bestelmodule brengt een heleboel voordelen met zich mee. Het is dan ook een aanwinst voor horecazaken, afhaalrestaurants en andere ondernemingen waar je met een bestelmogelijkheid werkt.
- Klanten wachten minder lang
- Jij krijgt een mooi beeld van de piekmomenten
- Duidelijke rapportage van de hele dag, week, maand, jaar, …
- Plug-and-play
- Makkelijk systeem voor je klanten
- Duidelijk overzicht van binnenkomende bestellingen als ondernemer
Een digitale garçon in jouw bedrijf?
Zie jij ook voordelen en mogelijkheden in het gebruik van een digitale garçon? 12Waiter is een veelzijdig platform dat ook in jouw zaak een meerwaarde kan bieden. Hou je zelf van een duidelijke en overzichtelijke werkwijze? Wil je bovendien de wachttijden voor je klanten verkorten? 12Waiter is de perfecte oplossing om jouw horecazaak, winkel of online shop vlotter en gebruiksvriendelijker te maken. Neem contact met ons op via onderstaand contactformulier om de mogelijkheden voor jouw onderneming te ontdekken.
"Het betaalsysteem van Easy Payment Sports is flexibel in te richten en gebruiksvriendelijk. Al onze medewerkers, jong en oud, kunnen er goed mee overweg. Daarnaast hoeven wij als vereniging minder cash te beheren en hebben we beter zicht op de verschillende geldstromen."
"In tijde van corona willen wij zoveel mogelijk cash betalingen vermijden. Ons nieuw kassasysteem is zeer gebruiksvriendelijk. Een betaling afronden via Bancontact verloopt nu ook een stuk vlotter met minder wachtrijen als gevolg. Je verkoopt gewoon meer met een kassasysteem op maat."
"We gingen ruim een jaar geleden in zee met Twelve en zijn bijzonder tevreden over het systeem dat bijzonder flexibel is en waarmee al onze leden die regelmatig achter de toog staan gemakkelijk kunnen werken, een zaligheid. Ook de soepelheid van de mensen van Twelve is opvallend. Zij zochten met ons mee naar een oplossing om in deze barre coronatijden met een bestelapp te kunnen werken. Een absolute aanrader, met dank aan de mensen van Twelve!"
“Dankzij het nieuw kassasysteem van Twelve hebben we stapsgewijs de "cash" transacties laten uitdoven. Nu kan je in onze club nog steeds met Bancontact betalen maar ook met je clubkaart, wat een gebruiksgemak voor de leden! Achter de schermen kunnen we alle transacties monitoren en zo ons baromzet optimaliseren. Een aanwinst voor onze club!”
“Wij zijn uitermate tevreden over het kassa-systeem van Twelve omdat het zeer gebruiksvriendelijk is. Je kan perfect 'potten' maken en hier tussentijds betalingen afhalen en toevoegen. Met de verschillende tabs kan je gemakkelijk koude dranken, warme dranken en eten apart op het scherm krijgen zodat het overzicht duidelijk blijft. Onze boekhouder is ook uiterst tevreden omdat hij allen tijde een zeer duidelijk overzicht kan opvragen met alle verschillende BTW-tarieven, eigen verbruiken en verkopen. Foutjes zijn volledig uit den boze!”
"Uiteraard gebeurt die met veel vrijwilligers en leden van onze vereniging welke via een beurtrol zich maandelijks engageren om gemaakte afspraken te respecteren. Uit ervaring hebben we geleerd dat vooral de dagelijkse kasafrekeningen bij afsluiten moeten “kloppen”. Dankzij de samenwerking met “Twelve” welke zes jaar geleden werd opgestart zijn we erin geslaagd om dagelijks een duidelijk overzicht te krijgen van de ontvangsten en werd ook het stockbeheer vergemakkelijkt."
"Met vele vrijwilligers die een toog shift op zich nemen is het belangrijk om een intuïtief kassasysteem te voorzien. Na marktonderzoek zijn we bij Twelve terecht gekomen en na 2 jaar nog geen moment spijt van gehad. Vrijwilligers werken vlot met de kassa, betalingen kunnen via cash, bancontact en club card (met korting voor de leden). Voorraad en omzet kunnen op afstand mee opgevolgd worden wat een hele optimalisatie betekend voor onze werking."