Makkelijk online bestellen en afrekenen voor jouw zaak?
Jouw eigen webshop binnen de 24uur
Met 12Waiter start je eenvoudig en snel met je eigen bestelsite. Je gasten plaatsen via hun smartphone, tablet of computer hun bestelling, die ze vervolgens afhalen of laten bezorgen. Jouw inkomende bestellingen kan je dan online volgen, via een bonnenprinter of jouw kassasysteem. Naast de verkoop van producten is het ook mogelijk om reservaties te ontvangen.
De voordelen van 12Waiter:
- Eenvoudig online bestellen en verkopen
- Eenvoudig in te richten via de backoffice
- Overzichtelijke rapportage en inzicht in piekmomenten
- Snel up and running
Contacteer ons
Nieuw: QR-scannen op tafel
Dankzij onze nieuwste ontwikkeling kan jij volledig coronaproof aan de slag. De gast scant een QR-code op de tafel waarna ze automatisch worden doorgestuurd naar de bestelpagina van jouw locatie. Zo bestelt de gast eenvoudig zelf aan tafel en ontvang jij een melding om de bestelling in orde te maken. Wanneer de bestelling gereed is haalt je gast de bestelling zelf af of serveer jij dit aan tafel. Ook de betaling gaat eenvoudig via de QR-code en de bestelsite, zo hoef je niet met contant geld in de weer.
Interesse in QR-scannen?
Vraag meer informatie aan
Bestellen en afrekenen met één handige app
Het 12Waiter bestelsysteem biedt een makkelijke oplossing voor het plaatsen van online bestellingen. Die bestellingen kunnen variëren van maaltijden en consumpties tot producten die je aanbiedt in je webshop. Ook voor organisatoren van evenementen of eigenaars van sportfaciliteiten kunnen handig gebruik maken van het systeem.
Met 12Waiter laat je jouw klanten via hun eigen smartphone een bestelling plaatsen en deze meteen afrekenen. De bestelmodule beschikt over verscheidene betaalmogelijkheden en wordt enthousiast onthaald door zowel ondernemers als consumenten.
Onze beste betaaloplossingen voor jouw zaak
Download onze brochure
Wat kan je allemaal doen met 12Order?
12Order is een handig en gebruiksvriendelijk systeem om je klanten bestellingen te laten plaatsen. Afhankelijk van je eigen wensen en instellingen kun je hen ook meteen laten betalen voor hun order.
- Creëer QR codes voor verschillende producten of diensten
- Bied je producten aan in de bestelmodule
- Klanten kiezen selecteren en bestellen een item in je app
- Verschillende betaalmethoden voor de afhandeling van de bestelling
Naast een simpele bestelmogelijkheid kun je met 12Order veel verder gaan. De bestelmodule is voorzien op verschillende sectoren en is uitermate flexibel en aanpasbaar.
Voor wie is 12Order de ideale oplossing?
Dankzij de ruime mogelijkheden en flexibiliteit van 12Order, is de app geschikt voor ondernemers in verschillende sectoren. Alle instellingen zijn volledig aanpasbaar en je kunt de bestelmodule volledig naar jouw hand zetten zodat ze voldoet aan de behoeftes van jouw onderneming.
De 12Order bestelmodule is uitermate geschikt voor:
- Bestellen van afhaalmaaltijden
- Reserveren en betalen van sportvelden
- Reserveren van producten en diensten
- Bestellen en afreken van producten van thuis uit
- Een bestelling plaatsen en betalen terwijl je klanten wachten
- Bestelkiosk in een afhaalrestaurant
- Bestellen en afrekenen in allerlei sectoren en ondernemingen
Instellingen en flexibiliteit
Doordat de mogelijkheden erg ruim zijn, kun je makkelijk alle aspecten van 12Order afstemmen naargelang de specificaties van je onderneming. Het begint bij het implementeren van je eigen logo en bedrijfsnaam. Het eindigt in een enorm brede waaier aan mogelijkheden. Alle instellingen zijn aanpasbaar en het is bijzonder makkelijk om de 12Order app volledig naar je hand te zetten. Je past de hele bestelmodule aan naar je eigen huisstijl, met je eigen producten of diensten en met verschillende betaalmogelijkheden.
Nadat je klanten een bestelling geplaatst en afgerekend hebben, krijg je een melding van de bestelling en het tijdstip waarop de bestelling afgehaald zal worden. Makkelijker kan haast niet!
Bestellen met 12Order
Met de bestelmodule kunnen je klanten van eender waar een bestelling plaatsen via hun smartphone, tablet of computer. Ze rekenen hun aankoop meteen af en kiezen een tijdstip om de bestelling op te pikken.
Banqueting met 12Order
Ook banqueting is makkelijk en rechtlijnig met de bestelmodule van 12Order. Klanten plaatsen hun bestellingen en jij ziet die meteen binnenkomen op je eigen app. Het duidelijke overzicht in je eigen systeem is overzichtelijk en zorgt ervoor dat je beter je planning kunt opmaken.
Scannen met 12Order
Door een QR code te plaatsen bij de verschillende producten in je fysieke winkel, kun je jouw klanten de code voor het gewenste product laten scannen. Ze voeren meteen de betaling door en halen het gekochte product op bij een daarvoor voorziene balie.
Kiosk systeem met 12Order
Het kiosk systeem doet lange wachtrijen aan het loket verdwijnen. Je klanten plaatsen een bestelling aan de daarvoor voorziene kiosk. Ze plaatsen de bestelling, rekenen die af en krijgen een ticket met een bevestiging. De bestelling komt rechtstreeks binnen in jouw systeem.
Hoe werkt het proces voor mij als ondernemer?
Als ondernemer begint het proces bij het instellen van de bestelmodule. Dit proces neemt even tijd in beslag tijdens de initiële opstartfase. Nadat je alle instellingen hebt bepaald, staat de app op punt en kun je beginnen genieten van het gemak dat de module met zich mee brengt.
- Installeer de module
- Geef je bedrijfsgegevens in en pas het kleurenschema aan aan je huisstijl
- Voeg de verschillende producten en hun prijzen in (eventueel met afbeelding)
- Kies je betaalmogelijkheden
- Tijd om je bestelmodule te lanceren voor het publiek!
Hoe werkt 12Order voor mijn klanten?
Jouw klanten kunnen 12Order makkelijk bereiken via hun smartphone, tablet of computer. Binnen de bestelmodule kunnen ze jouw beschikbare producten en diensten zien. Ze kiezen het gewenste product, bestellen het en rekenen meteen af, allemaal vanop hun eigen toestel. 12Order biedt ook de mogelijkheid om met tijdstippen voor afhaling te werken en je kunt als ondernemer dan ook vlotjes de verschillende tijdstippen vooraf bepalen.
12Order kan ook gebruikt worden als kiosk in je fysieke winkel. Kijk niet langer tegen lange wachtrijen aan, maar laat je klanten aan self-service doen bij een vaste kiosk in je zaak.
Een derde gebruiksmogelijkheid is de scanmogelijkheid waarbij je klanten het gewenste product in je winkel scannen. Zonder voorbij de kassa te passeren, betalen ze voor het product en halen het even later op aan de balie.
Ook klanten makkelijk laten bestellen en afrekenen?
Een simpele en gestroomlijnde bestelmodule heeft een heleboel voordelen voor jezelf en voor je klanten. Implementeer de module in jouw onderneming om het werk makkelijker te maken en het bestelproces voor je klanten sneller te doen verlopen. Heb je interesse om 12Order ook aan jouw klanten aan te bieden. Contacteer ons via onderstaand contactformulier voor meer informatie over de mogelijkheden of om het systeem te implementeren in je onderneming!
"Het betaalsysteem van Easy Payment Sports is flexibel in te richten en gebruiksvriendelijk. Al onze medewerkers, jong en oud, kunnen er goed mee overweg. Daarnaast hoeven wij als vereniging minder cash te beheren en hebben we beter zicht op de verschillende geldstromen."
"In tijde van corona willen wij zoveel mogelijk cash betalingen vermijden. Ons nieuw kassasysteem is zeer gebruiksvriendelijk. Een betaling afronden via Bancontact verloopt nu ook een stuk vlotter met minder wachtrijen als gevolg. Je verkoopt gewoon meer met een kassasysteem op maat."
"We gingen ruim een jaar geleden in zee met Twelve en zijn bijzonder tevreden over het systeem dat bijzonder flexibel is en waarmee al onze leden die regelmatig achter de toog staan gemakkelijk kunnen werken, een zaligheid. Ook de soepelheid van de mensen van Twelve is opvallend. Zij zochten met ons mee naar een oplossing om in deze barre coronatijden met een bestelapp te kunnen werken. Een absolute aanrader, met dank aan de mensen van Twelve!"
“Dankzij het nieuw kassasysteem van Twelve hebben we stapsgewijs de "cash" transacties laten uitdoven. Nu kan je in onze club nog steeds met Bancontact betalen maar ook met je clubkaart, wat een gebruiksgemak voor de leden! Achter de schermen kunnen we alle transacties monitoren en zo ons baromzet optimaliseren. Een aanwinst voor onze club!”
“Wij zijn uitermate tevreden over het kassa-systeem van Twelve omdat het zeer gebruiksvriendelijk is. Je kan perfect 'potten' maken en hier tussentijds betalingen afhalen en toevoegen. Met de verschillende tabs kan je gemakkelijk koude dranken, warme dranken en eten apart op het scherm krijgen zodat het overzicht duidelijk blijft. Onze boekhouder is ook uiterst tevreden omdat hij allen tijde een zeer duidelijk overzicht kan opvragen met alle verschillende BTW-tarieven, eigen verbruiken en verkopen. Foutjes zijn volledig uit den boze!”
"Uiteraard gebeurt die met veel vrijwilligers en leden van onze vereniging welke via een beurtrol zich maandelijks engageren om gemaakte afspraken te respecteren. Uit ervaring hebben we geleerd dat vooral de dagelijkse kasafrekeningen bij afsluiten moeten “kloppen”. Dankzij de samenwerking met “Twelve” welke zes jaar geleden werd opgestart zijn we erin geslaagd om dagelijks een duidelijk overzicht te krijgen van de ontvangsten en werd ook het stockbeheer vergemakkelijkt."
"Met vele vrijwilligers die een toog shift op zich nemen is het belangrijk om een intuïtief kassasysteem te voorzien. Na marktonderzoek zijn we bij Twelve terecht gekomen en na 2 jaar nog geen moment spijt van gehad. Vrijwilligers werken vlot met de kassa, betalingen kunnen via cash, bancontact en club card (met korting voor de leden). Voorraad en omzet kunnen op afstand mee opgevolgd worden wat een hele optimalisatie betekend voor onze werking."