Eenvoudig online reserveren voor jouw zaak?
Minder tafels maar toch meer rendement
De online reservatietool 12Book is super handig en makkelijk om te gebruiken, zowel voor jou als voor je klanten. Reserveren is mogelijk via een QR code die je aan de deur hangt, maar ook via je Facebook pagina of eigen website. In enkele klikken kiezen ze een tijdstip en laten ze je weten met hoeveel personen ze zullen komen. Je kunt met het boekingssysteem van 12Book zelfs enkele vragen toevoegen aan het boekingsproces. Online reserveren was nog nooit zo makkelijk. Bovendien verlies je als zaakvoerder niet langer tijd met het beantwoorden van telefoons!
Onze beste betaaloplossingen voor jouw zaak
Download onze brochure
Reserveringen aannemen als sportclub of event organisator
Niet alleen horeca zaken hebben baat bij de 12Book reserveringsmodule. Ook organisatoren van evenementen of uitbaters van sportclubs kunnen met deze reserveringsmodule het leven een stuk makkelijker maken. Denk maar aan het verhuren van tennisvelden, voetbalvelden of sportzalen.
Organiseer je een evenement? Laat je gasten hun reservering bevestigen via 12Book en laat hen meteen enkele vragen beantwoorden voor ze de boeking vervolledigen.
Wat zijn de mogelijkheden met 12book?
12Book is een veelzijdig reserveringssysteem. Je kunt er dan ook behoorlijk wat kanten mee uit voor het contact met je klanten en het reserveren van faciliteiten.
- Verschillende ruimtes bepalen en apart verhuren
- Verschillende locaties bepalen voor het reserveren van tafels
- Mogelijkheid tot reserveren voor meerdere personen
- Maximum aantal personen instelbaar
- Jij bepaalt de tijdblokken
- Jij bepaalt de duur van een tijdslot
- Laat klanten specifieke vragen beantwoorden voordat ze de reservering afronden
- Toon een gepersonaliseerde boodschap tijdens de reservering
Hoe werkt 12book?
12Book is een makkelijke en rechtlijnig reserveringssysteem. Nadat je een eerste keer de specificaties hebt bepaald die van toepassing zijn voor jouw onderneming, loopt het systeem vlekkeloos, zonder dat je er nog naar hoeft om te zien.
In de opstartfase geef je de specificaties in voor jouw onderneming. Je beheert de beschikbare tafels (of tennisvelden), afhankelijk van jouw zaak en sector. Daarna bepaal je hoe de tijdsindeling moet gebeuren en om de hoeveel tijd er gereserveerd kan worden. Je beheert alle aspecten van de boekingsprocedure. Wanneer dat is ingesteld, creëer je een QR code om op te hangen bij de deur. De applicatie kan ook geconnecteerd worden met je website of Facebook pagina. Vanaf nu kunnen klanten reserveringen plaatsen. In jouw app zie je een handig overzichtje van de mensen die een reservering geplaatst hebben.
De voordelen van eenvoudig online reserveren
Werken met een boekingssysteem zoals 12Book heeft enorm veel voordelen. Het is vaak even wennen aan het nieuwe systeem. Maar klanten die gebruik maken van 12Book bevestigen dat ze niet meer terug willen naar het oude, manuele systeem omdat de online reserveringen zo veel voordelen bieden.
- Spendeer geen tijd meer aan telefoons
- Nooit een dubbele boeking
- Nooit meer een vergeten reservering
- Gebruiksgemak voor je gasten
- Licht je gasten makkelijk in over wijzigingen
- Makkelijk overzicht van de planning in je eigen app
Ook gasten eenvoudig online laten reserveren?
Lijkt het je wel wat om ook jouw gasten deze mogelijkheid tot online reserveren aan te bieden? Een reserveringssysteem is niet alleen voordelig voor eigenaars van horecazaken, sportclubs of evenementorganisatoren. Ook je gasten zullen je bedanken voor een vlot en makkelijk systeem waarmee ze hun reservatie kunnen doorvoeren en bevestigen.
Heb je interesse in de voordelen van deze eenvoudige online reserveringsmodule? Neem dan zeker contact op via onderstaand contactformulier. We hebben ervaring met systemen voor reserveringen en betalingen. We helpen je dus graag op weg!
"Het betaalsysteem van Easy Payment Sports is flexibel in te richten en gebruiksvriendelijk. Al onze medewerkers, jong en oud, kunnen er goed mee overweg. Daarnaast hoeven wij als vereniging minder cash te beheren en hebben we beter zicht op de verschillende geldstromen."
"In tijde van corona willen wij zoveel mogelijk cash betalingen vermijden. Ons nieuw kassasysteem is zeer gebruiksvriendelijk. Een betaling afronden via Bancontact verloopt nu ook een stuk vlotter met minder wachtrijen als gevolg. Je verkoopt gewoon meer met een kassasysteem op maat."
"We gingen ruim een jaar geleden in zee met Twelve en zijn bijzonder tevreden over het systeem dat bijzonder flexibel is en waarmee al onze leden die regelmatig achter de toog staan gemakkelijk kunnen werken, een zaligheid. Ook de soepelheid van de mensen van Twelve is opvallend. Zij zochten met ons mee naar een oplossing om in deze barre coronatijden met een bestelapp te kunnen werken. Een absolute aanrader, met dank aan de mensen van Twelve!"
“Dankzij het nieuw kassasysteem van Twelve hebben we stapsgewijs de "cash" transacties laten uitdoven. Nu kan je in onze club nog steeds met Bancontact betalen maar ook met je clubkaart, wat een gebruiksgemak voor de leden! Achter de schermen kunnen we alle transacties monitoren en zo ons baromzet optimaliseren. Een aanwinst voor onze club!”
“Wij zijn uitermate tevreden over het kassa-systeem van Twelve omdat het zeer gebruiksvriendelijk is. Je kan perfect 'potten' maken en hier tussentijds betalingen afhalen en toevoegen. Met de verschillende tabs kan je gemakkelijk koude dranken, warme dranken en eten apart op het scherm krijgen zodat het overzicht duidelijk blijft. Onze boekhouder is ook uiterst tevreden omdat hij allen tijde een zeer duidelijk overzicht kan opvragen met alle verschillende BTW-tarieven, eigen verbruiken en verkopen. Foutjes zijn volledig uit den boze!”
"Uiteraard gebeurt die met veel vrijwilligers en leden van onze vereniging welke via een beurtrol zich maandelijks engageren om gemaakte afspraken te respecteren. Uit ervaring hebben we geleerd dat vooral de dagelijkse kasafrekeningen bij afsluiten moeten “kloppen”. Dankzij de samenwerking met “Twelve” welke zes jaar geleden werd opgestart zijn we erin geslaagd om dagelijks een duidelijk overzicht te krijgen van de ontvangsten en werd ook het stockbeheer vergemakkelijkt."
"Met vele vrijwilligers die een toog shift op zich nemen is het belangrijk om een intuïtief kassasysteem te voorzien. Na marktonderzoek zijn we bij Twelve terecht gekomen en na 2 jaar nog geen moment spijt van gehad. Vrijwilligers werken vlot met de kassa, betalingen kunnen via cash, bancontact en club card (met korting voor de leden). Voorraad en omzet kunnen op afstand mee opgevolgd worden wat een hele optimalisatie betekend voor onze werking."